loading...
تفریحی
همیار سایت بازدید : 19959 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ لری هرچی دارم سی تو دارم + متن آهنگ - سایت ...

www.yeknice.ir/دانلود-آهنگ-لری-هرچی-دارم-سی-تو-دارم--متن-آهنگ.html
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود آهنگ لری هرچی دارم سی تو دارم + متن آهنگ. هر چی دارم سی تو دارم دیگه نم برم گمونه منه خرج تو کردم سر قباله ی حموم. گر خدا نصرت دهد عروس آید به ...

بهبهان نما - هرچه دارم سی ت دارم

behbahan-nama.blogfa.com/tag/هرچه-دارم-سی-ت-دارم
دانلود آهنگ هرچه دارم سی تو دارم ... این ترانه (در زبان محلی لری و بهبهانی به آن بیت میگویند) بیانگر اوج احساسات آن پدر و ... جهت دانلود ترانه به ادامه‌ی مطلب مراجعه فرمایید.

دانلود آهنگ لری هرچی دارم سی تو دارم دانلود آهنگ هر چی دارم سی ...

blog-news.rozblog.com/دانلود-آهنگ-لری-هرچی-دارم-سی-تو-دارم.html
۷ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود آهنگ لری هرچی دارم سی تو دارم دانلود آهنگ هر چی دارم سی تو دارم – عروسی – از آغاسی با پخش ... sad-song.ir › نام خواننده › الف ›…,دانلود آهنگ لری ...

دانلود آهنگ هر چی دارم سی تو دارم – عروسی – از آغاسی

oldmusic.site/2826/دانلود-آهنگ-هر-چی-دارم-سی-تو-دارم-عروسی-از-آغاسی
دانلود آهنگ هر چی دارم سی تو دارم – عروسی – از آغاسی. ... دانلود آهنگ تو مستی من مستم دستتو بده به دستم – الهی امشب صبح نشه – از آغاسی · دانلود آهنگ وقتی از بالای ...

دانلود آهنگ هر چی دارم سی تو دارم - عروسی - از آغاسی - هزار و یک ...

mp14.ir/دانلود-آهنگ-هر-چی-دارم-سی-تو-دارم-عروسی/
دانلود آهنگ هر چی دارم سی تو دارم - عروسی - از آغاسی - هزار و یک آهنگ. منو. هزار و یک آهنگ هزار و یک آهنگ x ... دسته بندی : دانلود آهنگهای آغاسی تاریخ : چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ...

شهر برازجان - هرچی دارم سی تو دارم تو عزیز خونمی

shahreborazjan.blogfa.com/tag/هرچی-دارم-سی-تو-دارم-تو-عزیز-خونمی
سرودهای عروسی: هرچی دارم سی تو دارم تو عزیز خونمی. تاريخ : پنجشنبه بیست و ششم اردیبهشت ۱۳۹۲ | 0:8 | نویسنده : شهروند برازجانی. سروده های عروسی: هرچی دارم سی ...

دانلود آهنگ شاد هر چه دارو سی تو داروم

www.najimusic.ir/tag/دانلود+آهنگ+شاد+هر+چه+دارو+سی+تو+داروم
کانال تلگرام ناجي موزيک دانلود آهنگ شاد مخصوص عروسي آهنگ شاد ارکستي دانلود ..... اجرای آهنگ : هر چه دارو سی تو داروم و اجرای آهنگ 6.8 زیبا ( این اهنگ 8 دقیقه می باشد ).

دانلود آهنگ لري هرچي دارم سي تو دارم - ریو

riojuniur.cofeblog.ir/post/1845
دانلود آهنگ لري هرچي دارم سي تو دارم 1 . دانلود آهنگ هر چی دارم سی تو دارم – عروسی – از آغاسی با پخش انلاین | سد .

سرودهای عروسی: هرچی دارم سی تو دارم تو عزیز خونمی

www.bargozideha.com/.../2pxn08x5-سرودهای-عروسی-هرچی-دارم-سی-تو-د...
دانلود اهنگ دلم بشکنه حرفی نیست از مازیار فلاحی ... هنر و موسیقی درمانی برای آلزایمر! ... سرودهای عروسی: هرچی دارم سی تو دارم تو عزیز خونمی. توضیحات: سروده های ...

خرداد ۱۳۸۹ - سرزمین گرم - blogfa.com

sarzaminegarm2008.blogfa.com/8903.aspx
دانلود یه اهنگ لری باصدای بهمن اسکینی(حجم 5.5 mb)- به همراه عکس از شمال اندیمشک ... دانلود ترانه-هر چه دارم سی تو دارم- با صدای شکیلا (حجم 3.9 mb).

دانلود آهنگ لری هرچی دارم سی تو دارم از بداق

wtaar.com/search/دانلود+آهنگ+لری+هرچی+دارم+سی+تو+دارم+از+بداق
دانلود آهنگ لری هرچی دارم سی تو دارم از بداق. دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به اسم خیلی دوست دارم یه روز. دانلود رایگان ورژن جدید آهنگ مهدی احمدوند با اسم خیلی دوست دارم یه ...

آهنگ فوق العاده و شاد بیو بریمش از مرحوم نعمت اله آغاسی - 0

shirazbax.vcp.ir/.../1041836-آهنگ-فوق-العاده-و-شاد-بیو-بریمش-از-مرحوم...
۳۰ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - لینک دانلود آهنگ : دانلود. متن آهنگ: هر چی دارم سی تو دارم دگه نمبرم گمون همنه خرج تو کوردم سر قباله حموم سرعلی دارم براتی یا علی کن واصلش

سرزمین گرم - دانلود ترانه-هر چه دارم سی تو دارم- با صدای ...

sarzaminegarm2008.blogfa.com/post-30.aspx
سرزمین گرم - دانلود ترانه-هر چه دارم سی تو دارم- با صدای شکیلا (حجم 3.9 mb) - سلام و صد درود بدین سرزمین/به این خاک تابناک ایران زمین.

دانلود آهنگ لري هرچي دارم سي تو دارم

plusiha.org/دانلود+آهنگ+لري+هرچي+دارم+سي+تو+دارم/
لري - 7tir7.rozblog.com دارم - 7tir7.rozblog.com دانلود آهنگ لری هرچی دارم سی تو دارم دانلود آهنگ زیبای لری هر چه دارم سی تو دارم | شهر عکس متن ترانه هرچی دارم سی تو دارم ...

متن ترانه هر چی دارم بهبهان

www.behbahanberooz.loxchat.com/.../متن%20ترانه%20هر%20چی%20دا...
هرچه دارم سی تو دارم تو عزیز حونمی. از گلالت گل بریزم تو گل نازدونمی ... برچسب ها : شعر بهبهانی,ترانه های بهبهان,متن ترانه هر چی دارم بهبهان,شعر لری بهبهان,متن ترانه ...

لر موزیک دانلود اهنگ های لری و لکی دانلود آهنگ فارسی - گلچین ...

www.lor-music.com/15/گلچین-کار-های-استاد-فرج-علیپور/
آقا امیر ار مو اهنگ هه ولنه بو سی دانلود دس در نکه ... اگه مردم تو سی من اشکی نریز .... من از اونجایی که بابام موسیقی لری زیلد دوست داشته و داره و خودم بچه درود هستم عاشق ...

۱۹- متن ترانه لری سيت بيارم - آهنگ ها و ضرب المثل های لری

loresoon.persianblog.ir/post/19/
نازنکو نیز نکو حاضری سیت داشتمه. دختری د مال هاری اشه بانو نومشه. کلک یاش چی قاو نی مرواری دنونشه. هر چی دارم سی تو دارم تو عزیزکه حونمی. دور خیمه ات گل بکارم تو ...

wisgoon - ویسگون - هرچی دارم سی تو دارم تو عزیز خونمی ری ...

www.wisgoon.comPin › هنری
۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هرچی دارم سی تو دارم تو عزیز خونمی ری گلالت گل بریزم تو گل دردونمی قربون بالی بلندت اونجو که ... دانلود نرم‌افزار اندروید ویسگون دانلود از بازار.

دانلود آهنگ لری هرچی دارم سی تو دارم + متن آهنگ

khabarak.net/news/.../دانلود-آهنگ-لری-هرچی-دارم-سی-تو-دارم-متن-آهنگ
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - n دانلود آهنگ لری هرچی دارم سی تو دارم + متن آهنگ \n \n سایت تفریحی.

دانلود آهنگ لری هرچی دارم سی تو دارم

plusiha.net/دانلود+آهنگ+لری+هرچی+دارم+سی+تو+دارم/
دانلود آهنگ لری هرچی دارم سی تو دارم دانلود آهنگ لري هرچي دارم سي تو دارم دانلود آهنگ لری هرچی دارم سی تو دارم + متن آهنگ دانلود اهنگ لری هرچه دارم قربونت - شهر برازجان ...

دانلود آهنگ هر چی دارم سی تو دارم عروسی از آغاسی - love - 54Blog

love.54blog.com/tag-دانلود-آهنگ-هر-چی-دارم-سی-تو-دارم-عروسی-از-آغاسی...
عروسی. هر چی دارم سی تو دارم دیگه نم برم گمونه منه خرج تو کردم ... ... دانلود آهنگ لری هرچی دارم سی تو دارم + متن آهنگ ... متن آهنگ . هر چی دارم سی تو دارم ... از بنیامین .

دانلود آهنگ هرچه داروم قربونت - شهر برازجان - هرچی دارم سی تو ...

iranimag.ir/detail/2198118/article/6
سروده های عروسی: هرچی دارم سی تو دارم تو عزیز خونمی. ری گُلالت گل بریزم تو دُر دونمی. قربون بالی بلندت اونجو که بستی نماز. شال ترمت خاک مینداز تا بیارم جانماز.

موسیقی 24 مقوم شوشتر - فول آلبوم علی جولا

strm.blogfa.com/post/18/فول-آلبوم-علی-جولا
موسیقی 24 مقوم شوشتر - فول آلبوم علی جولا - آهنگ و موسیقی شوشتری ؛ اشعار موسیقی ترانه محلی شوشتری شعر شوشتر دانلود رایگان. ... هر چه دارم سی تو دارم دیگه نم برم گمون. همنه خرج تو کردم سر قباله ی حموم. مار دوماد مار دوما دستت نبینه بلا.

هر چی دارم سی تو دارم - نفیس موزیک

nafismusic1.in/tag/هر-چی-دارم-سی-تو-دارم
هر چی دارم سی تو دارم ... دانلود آهنگ آغاسی به نام عروسی ... برچسب‌ها : archive archiveآغاسی آغاسی دانلود آهنگ عروسی دانلود آهنگ عروسی آغاسی دانلود آهنگ های آغاسی دانلود ...

اجرای آهنگ هرچه دارم از تو دارم احسان خواجه امیری - آپارات

www.aparat.com/v/.../اجرای_آهنگ_هرچه_دارم_از_تو_دارم_احسان_خواجه_امیر...
گشتاسب قسمت پایانی سریال میوه ممنوعه اجرای آهنگ هرچه دارم از تو دارم احسان خواجه امیری اجرای , آهنگ , دارم , , گشتاسب.

دانلود اهنگ هرچی دارم سی تو دارم شکیلا - خبر روز

khabareruz.xyz/search/?q=دانلود+اهنگ+هرچی+دارم+سی+تو+دارم+شکیلا
دانلود اهنگ هرچی دارم سی تو دارم شکیلا. ... دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حس بد Download New MusicAlireza Roozegar ..... تصویر نوشته لری درباره مادر.

کلوسه - دانلود آلبوم مندیر از ملک مسعود(حتما دانلود کنید)

kelose.blogfa.com/post/170
باسلام بعضی از کاربران درخواست آلبوم مندیر برای دانلود را داشتند. هرچقدر از این آلبوم ... 2- آخی داینی داینی ووی داینی . ... لینک 2 · 9- هر چه دارم قربونت غیر. ... برچسب‌ها: دانلود آهنگ لری, آهنگ های استاد ملک مسعود, دانلود آلبوم مندیر, آلبوم متدیر, مندیر ...

- آهنگ بختیاری ...هم درنگ -عکس بختیاری

yaser-khan.blogfa.com/
هم درنگ -عکس بختیاری- آهنگ بختیاری - مریضم کرده تهنایی ☆✗✓☆ هم درنگ ☆✗✓☆ عکس بختیاری ☆✗✓☆ آهنگ بختیاری. ... برای دانلود آدرس زیر را در مرورگر خود جایگذاری کنید و قبل از IR . (دات) بگذارید همانند ... حونه ی بوت کَلگَ پَ تو ایر دلت سی طبیعت نیسوزه حداقل دلت سی ماشینت بسوزه ؟؟؟؟؟ " ... به خاک بختیاری ریشه دارم .

دانلود آهنگ بردیا مهرآرا بنام او روزگار - ام اس بی موزیک

msbmusic.ir/post/917/Bardiya+Mahrara-Uo+Rozegaro
۷ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - هرچی دارم سی تو دارم تو عزیزکه هونه امی ... دانلود آهنگ فرج علیپور بنام دالکه ... برچسب ها : دانلود آهنگ لری,دانلود آهنگ لری شاد,دانلود آهنگ او روزگار ...

دانلود آهنگ لری دالکه از فرج علیپور با لینک مستقیم | دانلود ...

sakhamusic.ir/faraj-alipur-called-daleka/
دانلود آهنگ لری فرج علیپور به نام دالکه از رسانه سخاموزیک. Download New ... ار که سوزمو بهارم هر چی دارم د تو دارم ... سینه موسیقی لری هنر خود را به کمال رسانده و به تکنیک والایی در ... گردید که کاست و سی دی های « تفنگ » و « دالکه » به خوانندگی رضا

دی ۱۳۹۰ - حيران . . .

www.romeshgani.blogfa.com/9010.aspx
دانلود موسیقی لری و لکی. چت باکس .... گر شکوه‌ای دارم ز دل، با یار صاحبدل کنم وای ز دردی که درمان ... آهنگ: مرتضي خان محجوبي با صدای: ... زبان لکی بهتر از زبان لری بیانگر بار مفهومی. و عاطفی ... هر چی دارم سی تو دارم تو عزیزکه حونمی. دور خیمه ات گل ...

دانلود آهنگ یه دختر دارم شاه نداره برای روز دختر 95 - پست نما

www.postnama.ir/.../دانلود-آهنگ-یه-دختر-دارم-شاه-نداره-برای-روز-دختر-9...
دانلود آهنگ یه دختر دارم شاه نداره برای روز دختر 95 ... دانلود آهنگ لری هرچی دارم سی تو دارم + متن آهنگ ... دانلود خندوانه عباس شیرخدا چهارشنبه 13 مرداد 95 آپارات ماجرای هک ...

هر چه دارم سي تو دارم - واضح

vazeh.com/n2911588/هر-چه-دارم-سی-تو-دارم
هر چه دارم سي تو دارم-هر چي دارم سي تو دارم دگه نمبرم گمون همنه خرج تو كوردم سر قباله حموم سرعلي دارم براتي يا علي كن واصلش هركسي داره مراده ا خدا كون حاصلش مو مخم په ...

متن ترانه های بختیاری + برگردان فارسی - مندير: 4- تصنيف ...

bakhtiarylyrics.blogfa.com/post/56
مرجع دانلود موسیقی بختیاری ... اي گل من. تو رو خدا، تو رو به سيّد محمّد (امامزاده) بيا سر مزارم گلم اي يار گلم اي گل ... هرچي دارم قربونت هرچي دارم قربونت بجز تفنگم، گلم اي يار گلم اي گل يه امشب ... پرده برداری از اسرار خانم پرستاشاپ و آقای سی.اس.وی ...

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام هرچه دارم از تو دارم

mehsong.com/دانلود-آهنگ-احسان-خواجه-امیری-به-نام-هر/
دانلود آهنگ بسیار زیبا از احسان خواجه امیری به نام هرچه دارم از تو دارم , Download Music By Ehsan Khaje Amiri Called Harche Daram Az To ... Download Music By ehsan khaje amiri Called Harche Daram Az To Daram ... دانلود موزیک ویدئو جدید احسان خواجه امیری به نام سی سالگی ... دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام کاری کردی ...

مطالب جدیدتر - شعر بهبهونی - blogfa.com

www.behbohooni.blogfa.com/author-behbohooni.aspx?p=2
۲۶ فروردین ۱۳۸۶ ه‍.ش. - آهنگ جدید و بسیار زیبای یاس و رامین به نام هویت من . ... دانلود : هویت من ..... هر چی دارُم سی تو دارُم تو عزیز خونمی ...... 3) اشعار به گویش لری دهدشتی.

ترانه عاشقانه لُری جناب خان که به افتخار شهره لرستانی خواند ...

jamejamonline.ir/.../ترانه-عاشقانه-لُری-جناب-خان-که-به-افتخار-شهره-ل...
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود. به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامبد جوان این ... برچسب‌ها : خندوانه جناب خان لهجه لُری آواز خوانی جام جم نما جام‌جم آنلاین آواز خوانی ... زاده، اسم آهنگ "هر چی داروم سی تو داروم تو عزیز خونمی" می باشد.

ماهور - زبانزدهای لری

mahhur.blogfa.com/category/2
ماهور - زبانزدهای لری - برزول و برزولی شناسی - ماهور. ... هرچی دارم سی تو دارم تو عزیز هونه می دور تختت گل بکارم تو بوته ی رازیونه می. هرحکیمی بکنه هلاج دردم جو نه ...

شعر لری بهبهان

behbahanberooz.lxb.ir/.../شعر%20لری%20بهبهان/شعر%20لری%20بهبه...
ای یارک بی وفا تو یارم بیده ... هرچه دارم سی تو دارم تو عزیز حونمی ... برچسب ها : شعر بهبهانی,ترانه های بهبهان,متن ترانه هر چی دارم بهبهان,شعر لری بهبهان,متن ترانه های ...

دانلود آهنگ فارس یار از گروه رستاک با متن ترانه و شعر

www.dehkademusic.ir/.../downloadmusic/.../music/.../دانلود-آهنگ-فارس-...
گروه رستاک خیلی آهنگ های محلی زیادی داره و در واقع این گروه کلا سعی داره که آهنگ هایی رو که ... آی نوومدی(نیومدی) نوومدی خووو(خواب) تو دیدم هرگلی بهتره سی تو چییدم

ملک محمد مسعودی آلبوم مندیر: 5- تصنیف گلم ای - اتحاد لری پدیا

loripedia.org/showthread.php?tid=77
۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تو رو خدا، تو رو به سیّد محمّد (امامزاده) بیا سر مزارم گلم ای یار گلم ای گل ... هرچی دارم قربونت هرچی دارم قربونت بجز تفنگم، گلم ای یار گلم ای گل ... شیر علی مردون با صدای مسعود بختیاری: متن + ترجمه + دانلود (248 دانلود تا این لحظه)

دانلود آلبوم جدید بهزاد لیتو به نام خاکستری

www.shirazsong.org/دانلود-آلبوم-جدید-بهزاد-لیتو-به-نام-خاک/
دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو خاکستری,دانلود آلبوم جدید خاکستری از بهزاد لیتو ,دانلود ... حرفات معنی نمیدادن ، هرچی تو بگی دارم // قول دادی بدی یادم ، بد کردی به این آدم

آهنگ شاد آغاسی - دانلود آهنگ شاد عروسی

www.aroosi.in › دسته‌بندی نشده
۲۸ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - دانلود آهنگ دوست دارم تورو تنها نمیزارم – مازیار فلاحی. دی ۲۰, ۱۳۹۳. آهنگ های شاد مرحوم نعمت اله آقاسی. آهنگ های شادی که تو کنسرت خونده بود خیلی شادن ...

دانلود ترانه های رضا سقایی - بیشه دراز تاریخ یک ایل

www.bishehderaz.ir/index.php?option=com_content&view...
سال 1354 ترانه « زندگی بی چشم تو » را خواند که با استقبال بی نظیر جامعه مواجه شد و به یکی از خوانندگان مطرح و حرفه ای روز تبدیل شد. اما اتفاق عظیم ... دانلود آهنگ لکی اندوه عشق "بزران بزران" با صدای مرحوم رضا سقایی ..... موتورچی حونت آباد سی ای دنگت .... م لر دیلرونم تمام آهنگا لری و فارسی استاد رضا سقایی دارم. .... نمیره هر چی لره .

فیلم / گل ناز / مسعود بختیاری

film.tebyan.net/film/127197
گل ناز دارُم مه شوگارُم ... بیو بیو که دلم سی تنگه ... ندونم تا کی دلت چی سنگه ... بهار اوی وا گل گندم ... مُ تنها وا درد تو مندم ... ولم کردی با دل پر دردم ... دلم خین دی زحرفا ...

دانلود آهنگ لری دالکه از فرج علیپور با لینک مستقیم | دانلود ...

chasbonak.ir/دانلود-آهنگ-لری-دالکه-از-فرج-علیپور-با-ل.html
دانلود آهنگ لری فرج علیپور به نام دالکه از رسانه سخاموزیک. Download New ... ار که سوزمو بهارم هر چی دارم د تو دارم ... سینه موسیقی لری هنر خود را به کمال رسانده و به تکنیک والایی در ... گردید که کاست و سی دی های « تفنگ » و « دالکه » به خوانندگی رضا

دانلود آهنگ لری دالکه از فرج علیپور

ahangdoni.ir/music/27097_دانلود-آهنگ-لری-دالکه-از-فرج-علیپور.html
ترانه مادر به زبان لری. ... دانلود آهنگ جدید لری فرج علیپور به نام دالکه به همراه پخش آنلاین آهنگ. Download New Music ... ار که سوزمو بهارم هر چی دارم د تو دارم تو افتاو ...

دانلود آهنگ غمگین لری خرم آبادی - دانلود آهنگ جدید

musiccs.ir/music/دانلود-آهنگ-غمگین-لری-خرم-آبادی/
با عرض سلام اهنگهای غمگین لری بذارید غمگین یه حسه دیگه ای داره ممنون ….. تاریخ ... دانلود آهنگ لری غربت بی تو از امیررحمان خسروی لرصدا – مرجع موزیک لری .... تاریخچه خرم آباد – هر چی بخوای اینجا هست ... سی پریسک – شعریا لری سی پریسک.

دانلود آهنگ جدید مسعود جلیلیان و فرشاد آزادی به نام رفاقت

www.abanmusic.org/دانلود-آهنگ-جدید-مسعود-جلیلیان-فرشاد-آ/
دانلود آهنگ جدید مسعود جلیلیان و فرشاد آزادی به نام رفاقت | دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت 128 و ... حرامه حرامه رفاقت تو این زمانه دیگه حرامه ... بنازمت هرچی گفتی گل گفتی ... ارزوی سلامتی سی تو میکم. ... متن تو ترجمه اشکال داره و هم تو متن کردی.

دانلود آهنگ لری شاد بختیاری غمگین قدیمی جدید برای عروسی | ...

2016downloadnew.ir › دانلود › آهنگ
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آهنگ لری بختیاری غمگین, دانلود آهنگهای شاد لری برای عروسی, دانلود ... دانلود آهنگ لری هرچی دارم سی تو دارم دانلود آهنگ جدید آهنگ لری لکی دانلود ...

لیست اهنگای عروس دامادی!!! - انجمن تازه عروس

tazearoos.takbb.com/thread-30.html
آریا دانلود آگهي رايگان مدل مانتو جدید درمان جوش صورت فروشگاه اینترنتی رادین .... جلال همتی،عروسی(سر راش کنار برید عروس داره با ناز میاد خنچه ها طبق طبق جهازی دنبالش میاد کوچرو ... یه ارگ هم دارم شوشتریه آهنگ اصل ترمه و اطلس بیارید،(هرچه دارم سی تو دارم دیگه نه برام نموند همنو خرج .... یه اهنگ باز لری دارم چلچله ی باد شما ماشالا به دوماد!

ایرج رحمانپور - متن و ترجمه آهنگ لري از ايرج رحمان پور

havadaranerahmanpoor.blogfa.com/post/80
ایرج رحمانپور - متن و ترجمه آهنگ لري از ايرج رحمان پور - ایرج رحمانپور - ایرج ... وا یِه اشاره قُلفِ شو سی دیینه یَک وامِونی ... برويد به قدم خير بگوييد بيايد چون كه من مهماني دلخور و غمگين دارم و به فردي ... و وِخاطر نَسپارَتقِشنگی هر چی که داشته دِ چَشیا تو جا نیایَهرِنگینی تونِ مِینَه کمی یاش .... دکوراسیون اتاق خواب | دانلود فیلم از ایران فیلم.

هَنــــی هَـــم دیلـــــــرو دل تنـــگ

lorkorak.blogfa.com/
هَنــــی هَـــم دیلـــــــرو دل تنـــگ - هـه دلـه سـی دیـلـرو هی می زنی زار - هَنــــی هَـــم دیلـــــــرو دل تنـــگ. ... (هرچی دارم فدای تو باد/دسته گلی رابه باغ من بیارای). مه دونم که دلت باغ ...

Hamid Rt - آهنگهای احساسی

khaneye-ehsas.blogfa.com/author/khaneye-ehsas
"در صورت مشکل داشتن لینک دانلود آهنگی در پست مربوطه حتما. اطلاع بدید در .... بیا خودت بیبین که بی تو دارم از روزای تکراری باز گریه و باز زاری. واسه هر کاری تو ...

موسیــــقی لری - دل نوشته ها - blogfa.com

lorestancoterie.blogfa.com/cat-3.aspx
¤¤فول دانلود -- دانلود کامل¤¤ .... استاد ایرج رحمانپور شاعر چیره دست که با سرودن شعر واجرای موسیقی دل انگیز« سرزمینم » گامی مهم وموثر در جهت یکپارچگی مردم لربرداشته است که نویسندگان ..... ۳۳ امین متن ترانه لری - ترانه «بمیرم سی » یا « مرشد خونی» ..... سی هزار سوار دارند برای هر چی دیوه .... اگر سبزم يا که بهارم هرچه دارم از تو دارم.

Music Download دانلود موسیقی و آهنگ

www.nastooh.com/music_d.html
توي اين قسمت تعدادي آهنگ با كيفيت خوب از آرشيو شخصيم برای دانلود قرار ميدم. ... نكته ي مشترك همه ي كارها اينه كه من دوستشون دارم و با تعداديشون هم خاطره دارم. ... ملودي معروف تركي، تنظيم از حسين عليزاده، به همراه گاسپاريان، به سه زبان تركي، ارمني و ... ياد تو با صداي جلال الدين منبري، شعر از سعدي و آهنگ از محمد سرير؛ فكر ميكنم اين ...

دانلود آهنگ لری: نسیم یاسوج

دانلود آهنگ های لری. ... آهنگ دوست دارم با صدای حامد روزبه + موزیک ویدیو. I Love you Hamed ... 2. آهنگ جدید صادق طهماسبی درد دیری. 3. آهنگ حالُم خرابه با صدای صادق طهماسبی. 4. آهنگ گل یه شری من ... هرچی ایگوم عاشقم کسی باور نیکنه | سجاد رزمجو. 7. آهنگ ...

پاتوق بچون - دانلود اهنگ از شکیلا

www.amirkhafan75.blogfa.com/tag/دانلود-اهنگ-از-شکیلا
پاتوق بچون - دانلود اهنگ از شکیلا - رفاقت قصه ی تلخی است . ... برچسب‌ها: دانلود هرچه دارم, شکیلا, دانلود اهنگ دزفولی, دانلود اهنگ محلی دزفولی, دانلود اهنگ از شکیلا.

دانلود اهنگ محسن لرستانی شیتم نکن

www.wiki-daro.ir/j.aspx?q=دانلود_اهنگ_محسن_لرستاني_شيتم...
دانلود اهنگ جدید علی جهانیان به نام احساسمو اسون نگیر ... با میانبرهای صفحه کلید در گوگل پلاس اشنا شوید - زومیت ... .. دانلود اهنگ لری هرچی دارم سی تو دارم از بداق ...

دانلود، کُد و متن آهنگ های محلی لکی و لری ایرج رحمان پور - ...

mehrcod.mihanblog.com/.../متن%20آهنگ%20های%20لری%20و%20لکی
... بی کلام شماره یک · متن ترانه و ترجمه فارسی آهنگ لری زنئی (زندگی) ایرج رحمان پور ... پرسی بنی سی منو سی جوره مه خاكه كفه پاته بَكه قوره مه. برای من و ... خاكِ سی بَشینم. دیوانه پرستی بكن و تو را به دینم قسم میدم كاری نكن كه من به خاك سیاه بنشینم.

غروب دریا - واسونک وشعرهای شیراز

esmaeelmirzaee.blogfa.com/tag/واسونک-وشعرهای-شیراز
دانلود اهنگ. عكسی قدیمی از حركت كاروان عروس در یكی از خیابانهای شیراز. برچسب‌ها: ... شازده دوماد شازده دومان مگه تو نيستي خبر ... هر چی دارم سی تو دارم تو عزيز خونمی.

تصنیف شوشتری - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/content/34923/تصنیف-شوشتری/
هر چِهْ داُرم سِىْ (براي) تُو داُرمْ دِگه (ديگر) نمَُبرْم گُمُوْنْ (گمان). هَمنَهَ (همه را) خَرْج ... نت‌ها همراه تصانيف فرستاده شده و توسط آقاى کيوان ساکت تحت نظم فنى موسيقى درآمده است.

متن آلبوم حمید عسکری به نام از عشق - دانلود آهنگ جدید

nicmusic.org › متن آهنگ ها
۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متن تمام آهنگ های آلبوم حمید عسکری به نام از عشق متن آهنگ کبریت متن آهنگ از عشق متن آهنگ حمید عسکری ماه من عشق سابق ... هرچی برگردم عقب باز انتخابت می کنم ... چقد دوست دارم برای یه شب فراموشی بگیرم برم تو خواب .... یکاری کردی که جاموندم اینقده ماهی که من موندم ... متن آلبوم احسان خواجه امیری به نام سی سالگی ...

متن آهنگهای ایرج رحمانپور - یــادهـــــا و خــاطـــــــــــــــره هـــــا

usklij.blogsky.com/1390/03/16/post-117/
۱۶ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - {من دوست دارم لحظه ای به آتشی که بر پا کردی بسوزی}. *وَنی تَشی دِ ... *تو و سوز ساز بنالینه وه ،منیش و نالَم، بکم شینَه وَه. {تو با سوز ... *تو بلَدی تورِ کوچِ ،سی پریسکیا. { تویی که ...... *هر چی زورَه ها د بازوت، افتوِ مئیری وا ری شو.

سلام چند کد لری شیون و غمگین میخوام | گوگل پیامکی همراه اول ...

www.20370.ir/Default.aspx?q=سلام_چند_کد_لری_شیون_و...
لر موزیک دانلود اهنگ های لری و لکی دانلود اهنگ فارسی - دانلود فول البوم ... دانلود اهنگ لری دالکه دا نازارم دانلود اهنگ لری هرچی دارم سی تو دارم دانلود اهنگ لری غمگین از رجب ...

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی و سینا سرلک بنام افسار

pop-music.ir/محسن-چاوشی-و-سینا-سرلک-بنام-افسار
۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هر چی گویی دوستت دارم به جز تکرار نیست ...... متن قسمت ترانه ای که سینا سرلک می خواند (بختیاری ) از نظر نوشتاری نادرست است لطفا اصلاح بفرمایید مثلا آسمون اوری ..... دادوم هی بیدادم هی روزگار مه مندم تنها خوت نساختی با دلوم سی چی بردی یارکوم ... تو یکی ز سایت ها نوشته این شعر اصلا مال استاد شهریار نیست.

دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام دیگه بستمه / همراه متن

musicbambo.org/1393/12/دانلود-آهنگ-علیرضا-روزگار-به-نام-دیگه-ب/
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تا حالا هر چی گریه کردم برات دیگه بسمه دیگه بسمه ... برای بار اول بود عاشقت شدم من از روی سادگیم بود که خام تو شدم من .... دانلود آلبوم جدید احسان خواجه امیری بنام سی سالگی · دانلود آهنگ جدید حصین و بیگرز به نام پر · دانلود ... راضیه جووووووووووووووووووون " دانلود آهنگ خیلی دوست دارم از حمید عسکری " · " دانلود آهنگ جدید ...

نام خواننده و شعر و آهنگ مورد علاقه [بایگانی] - صفحه 2 - انجمن ...

forum.special.ir › ... › علمي فرهنگي هنري › موسيقی
۶ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - نه، تو تنها نیستی ، ماهی و زورق و پارو پس چیه؟ نه، تو تنها ... با تو كه هر چی دارم می كشم از دست توئه ... که با من چه ها کردی ..... پويا جون مي توني فايل صوتيشم بزاري براي دانلود ؟ ..... شاهنومه بیست سی سال تو طاقچه خونه خاک می‌خورد

ویــریــــا VIRYA - مطالب ابر متن آهنگ لری و لکی

virya.ir/post/tag/متن%20آهنگ%20لری%20و%20لکی
دانلود آهنگ، کد آهنگ، متن آهنگ، دانلود آهنگ بی کلام، کد آهنگ بی کلام، دانلود آهنگ محلی، کد آهنگ محلی، متن و ترجمه آهنگ های محلی، دانلود آهنگ های روز مادر، کد آهنگ ... متن ترانه و ترجمه فارسی آهنگ لری « وا تونم» (با تو هستم) با صدای گروه کُــر ... مه چَنی دلم مِیحا سی رَتنِ مال هر دُریشی مُینِم دِش میزِنِم فال. من خیلی رفتن به خانه(عروسی) را دوست دارم.

سکانسی که باعث ممنوع التصویر شدن برنامه فیتیله شد!! | ...

roshangari.ir/video/37819
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بی بی سی فیتیله آشوب در آذربایجان را روشن کرد ... دانلود فایل ... در خود تبریز بازی می کنند و خیلی هم فروش داره هیچکی هم اعتراض نمی کنه . ... نسبت به این مسایل /// تو یه اجراشون هم یه گاوه داشت با لحجهی لری حرف میزد ولی لرها چیزی نگفتن . ..... متاسفانه هرچی مصیبته از استفاده نادرست مااز شبکه های اجتماعیه که ...

متن آهنگ زیبا و شنیدنی از معین با نام گل ناز دارُم - دانلود آهنگ ...

www.radmusic.ir/متن-آهنگ-زیبا-و-شندینی-از-معین-با-نام-گل/
۵ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - منبع : راد موزیک. گل ناز دارُم مه شوگارُم ( گل نازنین ام ، ماه شب تارم) ... مو تِهنا با درد دل مَندُم (من با درد دل (دوری از تو) تنها مانده ام) ... گُدی بی که با بهار إیام سی چه پَ نیایی؟ ... استادمعین هرچی وهرجوری که بخونه ،عالیه،بی نظیره.مرسی. ... این آهنگ رو با لهجه اصیل لری شنیده بودم ولی اعتراف می کنم که معین هم خیلی قشنگ خونده :).

دانلود اهنگ نيزه دارو مداحي لري - loo3.club

loo3.club/دانلود+اهنگ+نيزه+دارو+مداحي+لري/
مداحی لری مهران نژاد - mp3.samenblog.com سوگنامه محرم - متن نوحه های فارسی دانلود آهنگ لري هرچي دارم سي تو دارم انا مظلوم حسين /// (با صداي نزار قطري ) دانلود : مداحی …

وبسایت منوچهر زنگنه - rssing.com

split2.rssing.com/chan-3178572/all_p1.html
اخرین بارونی که بخاطر دارم در تاریخ ۱۲/۲/۸۹ بوده که خاطره خوبی ازون دارم چون اون شب عروسی خودم بود. در این عروسی که اقای ... دانلود اهنگ جدید از منوچهر زنگنه کلیک کنید ... تو سی ای کلو دین و دنیا نهشتی. نه عشقت یه ... قربون تو هر چی که مو دارم من دنیا.

پشت پرده زندگی ارمیا، خواننده محجبه آکادمی موسیقی گوگوش ...

www.seratnews.ir/.../پشت-پرده-زندگی-ارمیا-خواننده-محجبه-آکادمی-موسی...
۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش صراط، شبکه من و تو1 در سری برنامه آکادمی موسیقی گوگوش سعی در ...... یک شایعه فیس بوکی رو تو سایت در پیتت کپی پیست کردی؟ ..... اگر صدا وسیما برنامه جالب و جذاب پخش نکند، آیا من بچه مسلمون حق دارم هرچی دلم خواست نگاه کنم؟ .... بابا ول کنید این چرندیاتو سی ساله خودتونا کشتید با این حرفا ...

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام بیخیال

pardismusic.in › دانلود تک آهنگ جدید
بیخیال اون همه سی دی های مفت. بی ریای قفل، لا به لای اون همه ... تو که دهنه هرچی با شخصیتو فرهنگه با طرزه حرف زدنت سرویس کردی!!!!!!!! هه هه هه حرفات مثه خودت ..... هستی عزیز ما اینو میدونم که استاد و وتتلو سبکشون فرق داره …..اینو بعضی ها نمی فهمنن که ...

عوارض خود ارضایی دختران - تاپ ناز

www.topnaz.com › سلامت › تازه های سلامت
۲۵ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... کسی که خودارضایی میکنه بسیار افسرده ست و دائم عذاب وجدان داره مثل من ... بدن خیلی ضعیفی داره و آمادگی هرنوع بیماری رو داره تو بدنش جسمى که با خود .... سریال هرگز تسلیم نمی شوم | عکس بازیگران و خلاصه داستان سریال ترکی · عکس .... نفس که هر چی باهاش و طمع هاش مبارزه کنید حس بهتری بهتون دست میده و هرچی ...

کامنت دردناک یک دختر 26 ساله برای ظریف در فیس بوک+ ...

www.parsine.com/.../کامنت-دردناک-یک-دختر-26-ساله-برای-ظریف-در-ف...
۲۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یارانه ای که بودنش برای آدمایی مثل من معنی حفظ آبرو رو داره. تو این وضع ... خوش بحال شما که برای دردتون طبیب دارید (البته هرچی که دارید حلال و خوشتون. ..... تو اصلا تو آزمون ارشد یا دکترا شرکت کردی؟ .... سی ساله سحر نزدیک است.

دانلود آلبوم -ملک مسعودی ملک مسعودی-گلچین-بختیاری-آلبومها ...

www.persianpersia.com/music/album.php?albumid=566
دانلود آلبوم گلچین-بختیاری از ملک مسعودی ملک مسعودی-آلبومها و آهنگهای جدید و قدیم ملک ... Dayni .2. گوش کنید به: Kel Bezan, Kel Bezan .3. گوش کنید به: Kamand ...

شوشتری و دزفولی - بیا تو عروسی - دانلود آهنگ شاد

mybia2arousi.com/News/topic/8/
بندری · مجلسی · عربی · شوشتری و دزفولی · کردی · نوازندگی بی کلام · بستکی · لــری · شمالی · آذری · منتخب ایـرانی · بوشهری · آهنگ های جدید · تانگو عروس داماد ...

اجرای عجیب خواننده مشهور در تلویزیون - سایت خبری تحلیلی ...

www.tabnak.ir › تکیه محرم › اجتماعی
۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زندان و شلاق برای شما چون شادی و موزیک حق ملت ایران است به این خواننده .... هنوز هم آدمایی داریم که تو بیست سی سال پیش زندگی کنن؟ :)) ... که من میدونم "یکی" به سرعت اینترنت در محل دانلود ربط داره و "یکی" هم به سرور. .... حسین آقا تنهایی فکر کردی؟ .... چه ربطی به شجریان داره ، مگه همه باید دنیا رو اونجوری ببینن که تو ...

چهار آهنگ جدید از مسعود جلیلیان - تکصدا

www.tak3da.com/5170/چهار-آهنگ-جدید-از-مسعود-جلیلیان/
رتبه: ۱۰۰% - ‏بازبینی توسط Omid Ahmadi
چهار آهنگ جدید کرمانشاهی از مسعود جلیلیان به اسم چش سیاه ، فاصله ، هایده کو و ... من تو تهرانم همه آهنگ ها وکلیپ های شمارو به همه نشون میدم همه سی دی پر کردن از ..... من خیلی آهنگای تورو دوست دارم ب خصوص آهنگ زخم عشق و باور خیییییییلی از تو ممنونم مسعود جان .... لیلا خانوم با اینکه کردی ولی نمیدونی مسعود متاهل دوست دختر نداره ابرو هر چی ...

بعد از رابطه جنسی، با دوست دختر ازدواج نمی‌ کنند

www.afkarnews.ir/.../152064-بعد-از-رابطه-جنسی-با-دوست-دختر-ازدواج-...
۹ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 3 | 2. زیاد برای رابطه ات احساس خرج نکن اینجا دوستت دارم ها روی تخت خاتمه میابد .... باید پاک باشن فریب نخورند چه فایده هرچی هم بگیم بازم ساده لوح هستین ...... آقا مهیار به این فکر کردی اگه شرایط برای ازدواج تو با اون دختر فراهم نشه و به ... فرشاد عزیز خداوند در کتاب ما مسلمونا نگفته جوان تا سی سالگی عذب بمونه و ...

بهمن ٩٤ - سایت آوای شعر لری

voicelor.persianblog.ir/1394/11/
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مثل های لُری » متل لُری » رقص زیبای یک کاسکو با آهنگ عربی ... دانلود فیلم سه بعدی ... مُو بیزارُم زِ هَرچی شیلِه پیلَه اِجنگُوم وا ریا ... سیر بُخونی سی گُلِت بلال بلالَ بلال بلالُم ... جا نیگـــرم ایچو که نیـدی با تو چه قراری دارم دست تو اَر ...

اس ام اس و مسیج به زبان لری - اس ام اس خور

smskhor.ir/اس-ام-اس-و-مسیج-به-زبان-لری/
۱۵ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ﺩ ﮔﻮﺵ ﺟﻮﻧﻢ ﺁﻫﻨﮓ ﺻﺪﺍﺗﻪ ... آخ چشیاکورم سی رفیق جونی ؛چون دوست دارم کاملا دونی؛مگر بمیرم دت بووم ... عالی بین درود بر شرف هر چی لره و لر زبونه سقه تیا همتو بام ..... من خودم ترکمنم ولی خیلی گویش لری رو دوست دارم خیلی دوست دارم تو ...

دانلود آهنگ لری محسن اسفندیاری به نام لوله اوی او داره | خبرخوان

ebrahimname.d89.ir/.../دانلود+آهنگ+لری+محسن+اسفندیاری+به+نام+لوله...
متن آهنگ محسن یگانه به نام هر چی تو بخوای .... دانلود آهنگ جدید امیر حسین نوشالی و سعید عرب بنام بستگی داره به تو .... چه کردی با خودت بغضِ خیابونای بی عابر ... گزارش كارآموزی حسابداری تولید لوله های پی وی سی سخت (PVC-U) در شركت آسمان ...

دانلود آهنگهای سریال شهرزاد با صدای محسن چاوشی - بهترین های ...

www.teh-dl.ir/8574/دانلود-آهنگهای-سریال-شهرزاد-همخواب-و-ب.html
دانلود آهنگهای سریال شهرزاد ( همخواب و به رسم روزگار و کجایی و شهرزاد و افسار و ماه پیشونی و خداحافظی تلخ و ... پیش تو بسی از همه کس خوارترم من ... هر چی گویی دوستت دارم به جز تکرار نیست .... ادمین عزیز قسمت های لری اهنگ افسار رو اشتباه نوشتید لطفا ویرایش کنید آسمون آبیه دنیا نکرد سرد آسمون آبیه ... فرشید صیادیان سی سخت .

دانلود آلبوم جدید بنیامین بهادری 94

ninemusic.ir/دانلود-آلبوم-جدید-بنیامین-بهادری-94.html
۹ موزیک تقدیم میکند ، دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای بنیامین بهادری به نام ۹۴ هم ... همین کارا رو کردی که خواهر زادم با ۸ سال سنش میگه دایی البوم بنیامین ۹۴ تو راهه میگم ..... خیلی البوم ضعیفی بود اصلا مسخره بازی بود در حد یه ادم سی چند ساله نبود .... عاااااااشق بنیامین هواشم دارم اجازه هم نمیدم امثال تو بهش توهین کنن تو هرچی میخوای ...

آرشیو آهنگ های قدیمی 250 200 A - همه چیز از همه جا - سایت یکصدا

به ترتيبب جمع آوري سي و هفتمين سوره است و به ترتيب نزول, پنجاه و پنجمين سوره .... دانلود آهنگ. آهنگ بی نظیر تو فکر یک سقفم از زنده یاد فرهاد. تو فكر يك سقفم .... اومدی زندگی سادمو تزئین کردی. آهنگ کاغذ سفید از شهره. دانلود آهنگ. آهنگ بی .... ز شعف دارم. نغمه ای بر لب ها. نغمه ای بر لب ها. امشب در سر شوری دارم. امشب در دل نوری دارم.

دانلود آهنگ جاسم خدا رحمی و پویا صالحی به نام باده باده

nabzetaraneh.com/songs/jasem-khodarahmi-pouya-salehi-bada-bada/
دانلود آهنگ جاسم خدا رحمی و پویا صالحی به نام باده باده با لینک مستقیم و پخش انلایسن به همراه متن ترانه.آهنگ جاسم خدا ... این اهنگ بین تمام لرها وجود،دارد،و در عروسی ها میخوانند،چه بختیاری چه بویراحمدی چه ممسنی .... جانم هرچی لره ، لر بزرگ و کوچک . .... عالی مرسی داری جاسم من همهمی اهنگاتو دارم تازه اهنگتم تو پی ام سی پخش شد دسخوش …

دانلود اهنگ جدید مستر قلیون سپهر شاکری

japanmusic.ir/دانلود-اهنگ-جدید-مستر-قلیون-سپهر-شاکری.htm
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مستر قلیون را از ادامه با اهنگسازی سپهر شاکری دانلود کنید. ... طرفدارم دارم از ٦٥ تا ١٥ ... چه بلدي چقدر خوشگلم كردي منو لعنتي ... هر چي داري و نداري ببرم ... نمي خواي بشي مال خودم ، من مال توام ولي تو مال تو نه ... danlod ahang jadid, الوند موزیک, اهنگ برای قلیون کشیدن, پازل موزیک, پی ام سی موزیک, تبریز موزیک, تک ...

متن آهنگ دا از یاسر بینام و پویان مختاری | MusText | متن آهنگ ...

mustext.com/متن-آهنگ-دا-از-یاسر-بینام-و-پویان-مختاری/
۱۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آهنگ دا از یاسر بینام و پویان مختاری ... کی که بوئِم سی تُو هیچُم ... دآ دردِت مین قلبُم سی چی به فکر مونی تو هر دم ... از دوستان عزیز بختیاری زبان ضمن عرض پوزش به خاطر کم و کاستی های متن،تقاضا ... امیرحسین هستم نویسنده ی موزتکست،خوشحالم که در خدمتتونم،موسیقی رو دوست دارم در کُل آهنگ های هیپ هاپ رو ...

وبلاگ - شعر های شیرازی - پرشین بلاگ

kakoshirazi.persianblog.ir/tag/وبلاگ
بزدودی يکی ۲ تا اهنگ شيرازی هم براتون الپلود ميکنم رو اينترنت که حالشو ببريد. ... عروسي شيرازيها تماشا داره تماشا داره ... هر چی دارم سی تو دارم تو عزيز خونمی.

زیانهایی خود ارضایی - خطرات جلق - جوانی با جلق یا همان خود ... - ...

www.p30user.com/267/
۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ ه‍.ش. - ۳٫همین الان هر چی فیلم یا عکس یا هر چیزی که باعث تحریک شما می شود را دور ... تو این جامعه که روز به روز رو به پیشرفت داره میره ما هم باید پیشرفت کنیم باید با محیط اطرافمون آبدیت باشیم . .... با تشکر مدیر پی سی یوزر دات کام ..... مونده خسته شم{خودارزایی}هم واسه توداره کسرشآن(*آهنگ بامن باش یاس بااندکی تخلص*)

هر چه دارُم قربونت- آلبوم مندیر-ملک مسعودی by Roshanak ...

https://soundcloud.com/roshanak-astaraki/deojx3qzt4ya
۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هر چه دارُم قربونت- آلبوم مندیر-ملک مسعودی. 2 ... یه امشو مهمون تو، سحر به جنگم؛ گلم ای یار گلم ای گل ... ابوعلی سینا میفرماید:موسیقی سخن خداست. ... آواز بختیاری - ملک مسعودی ... Download on the App Store Get it on Google Play.

معین - گل ناز دارم Moein- gole nazdarom - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=V1PySHKZDHU
۴ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بارگذاری توسطShahRiaR perSia
آهنگ جدید و شنیدنی از «معین» که بازخوانی آهنگ «گل ناز دارُم» از بهمن علاء ... (مسعود بختیاری )افتخار قوم لر بوده هست وخواهد بود سپاسگزارم از ثبت این آثار ارزشمند ...

شهر من کوهرنک

taherf.persianblog.ir/
۱۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یک پمپ برقی داره توسط دو باتری استارت میخوره و وقتی به حرکت در میاد به وسیله روغن ... ﺍﯾﻦ ﮐﻮﻩ ﺩﺭ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﮐﻮﻫﺮﻧﮓ ﺩﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﭼﻬﺎﺭ ﻣﺤﺎﻝ ﻭ ﺑﺨﺘﯿﺎﺭﯼ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ. ... سی تون ئی همه حرفا که تو خوت بی خَوَری ... بلد بو و حتمنی بیا وا خومون زنده ای بکنه که هرچی هم که بلد نید خوم بس یاد بدوم! ... دانلود دموی آهنگ جدید محسن جلیل آزاد

دانلود آهنگهای لری خدارسان کاویانی - یک مدیر

www.ro24.ir/list/دانلود+آهنگهای+لری+خدارسان+کاویانی.html
آهنگ لری قدیمی "خاطره دارم کورا ده ژسه" خدارسان کاویانی یا "پیره دختره" یا "کورا جوونی گله ده بهار" خدارسان ... آهنگ لری قدیمی "دختره سی تونه شو نکونم خو" و "سیت بیارم" با همخوانی نورمحمد پاپی خدارسان کاویانی شیرمحمد پاپی .... آهنگ جدید دانلود آهنگ لري گل باغمی تو دانلود آهنگ جدید و متفاوت با زبان .... هرچی فولدر بود زیر و رو  ...

فول آرشیو – علی محبوب - قشم موزیک

qeshmmusic.ir/فول-آرشیو-علی-محبوب/
بزرگترین مرجع دانلود آهنگ های بندری، قشمی. صفحه اصلی · کلیپ ... تمام آهنگ های اجرا شده توسط علی محبوب در سایت قشم موزیک. پخش کاملا ... مه نشتم بعد أ تو تنها و پشت امداده به دیوار · مه امفهمی که ... هر چی امگنا بی خو هر چی امزه زور وا خو ... موتور ۷۰ سی هزار · نه تو بی ... تو رفتی و مرا دلخون کردی · تو روحی ... مشکل دارم چکار کنم. [پاسخ].

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم On8

music01.gigfa.com/
دانلود آهنگ جدید 95 با لینک مستقیم از on8,دانلود جدیدترین آهنگ ها,بروزترین سایت موزیک ... جلو چشم تو داغون میشم اونی که گرگه بارون دیدس .... من همه خاطرات رو دارم می سوزونم .... کارایی که کردی گناه منو شست .... هرچی عشقه تو محرم حسین ..... آهنگ سقوط با لینک مستقیم · دانلود آهنگ سی سالگی · دانلود آهنگ سی سالگی با لینک مستقیم ...

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام افسار - دوستی ها

www.doustiha.ir/1394/10/27/دانلود-آهنگ-محسن-چاوشی-به-نام-افسار.html
۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بی اف سی ... دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی محسن چاوشی به نام افسار ... گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه ... کسی که دوست داره طرفدارهاش نه فقط با ترانه بلکه با شعر و ادبیات کهن سرزمینش ارتباط برقرار کنه… کاری که ... هر چی بگم کم گفتم… ... سینا سرلک هم با بخش بختیاری که خوند ترکوند…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تفریحی ، سرگرمی ، متن نوشته ، خبر ، ورزشی ، مذهبی، خانواده ، سلامت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 237
  • باردید دیروز : 798
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,560
  • بازدید ماه : 13,103
  • بازدید سال : 69,915
  • بازدید کلی : 676,455